Thursday, February 10, 2011

ThiS iS mY FriEnDs


KUDAT

Ini sahabatku semasa aku di tingkatan 2-3 (2005-2006)
Gozek     &      Ann


tapi apabila kami melajak ke tingkatan 4 aku, Ann dan Gozek terpisah.
Aku turun ke kelas B kerana result PMRku tidak begitu cemerlang.

So, mereka inilah yang menjadi sahabatku semasa aku ditingkatan 4-5 (2007-2008)

   Lynda,                Lisa          &         Kimie


hah, yang ni pic kami satu kelas tingkatan 4-5..
hee muka2 innocent ni.. rindu pla waktu ni.. ..



Selepas je tingkatan 5 & dpt je result SPM, terus msuk tingkatan 6. kini, bertambah pula geng sahabatku. hee termasuk kembarku sendiri lagi tu. Ahli baru Zue, Mieza/Mija dan Sab


dan inilah gambar kmi satu kelas semasa tingkatan 6 (2009)

Puteri-puteri


& putera - putera


Then, pd 2010 aku telah memilih Kolej Sains Kesihatan Bersekutu, KK untuk meneruskan pengajian ku sebagai nurse demi masa depanku. Memang sedih meninggalkan mereka semua.. :(

KOTA KINABALU

Jd, Inilah TEAM GROUP aku yang stu kepala.. Group 9

PALING KUAT BISING 


& PALING KERAS KEPALA.. hee


dan inilah kami dalam satu baj seramai 120 org..


hee pic ni xla jelas sangat tapi sebagai gambaran saja betapa ramainya kami dalam satu baj ni..
Kesimpulannya, satu hari nanti kita akan sedar bahawa setiap tahun sahabat kita pasti bersilih ganti. Apapun jangan lupakan sahabat yang lama kerana merekalah orang pertama kita kenali dan kerana merekalah kita tahu apa itu, PERSAHABATAN..

_tHe eNd_

No comments: