Thursday, January 3, 2013

Cerita tentang Lelaki Cina dan Perempuan Islam



‎:: Seorang lelaki cina duduk di tepi perempuan islam...lalu berlakulah perbualan antara mereka.. ♥ ♥::


LELAKI CINA: awak boleh saya tanya..awak perempuan islam kan.??



PEREMPUAN ISLAM: (pelik) ya, saya memang islam..kenapa tanya mcm tu..saya nampak mcm muka korea ke??hehe terima kasih..saya tau saya mmg comell..orang pun banyak cakap macam tu dekat saya



LELAKI CINA: erkk? bukan maksud mcm 2..saya cuma nak pelik..ke
napa awak berpakaian mcm perempuan bukan islam..dan kenapa perwatakan awak x nampak mcm islam...setahu saya perempuan islam ni wajib menutup aurat dan hanya boleh menampak kan muka dan tangan sampai pergelangan tangan jer..dan harus juga melabuhkan tudung mereka hingga lebih dari dada..



PEREMPUAN ISLAM:.................



LELAKI CINA: maafkan saya kalau kata2 saya ni menyinggung hati awak..semoga awak mendapat hidayah ALLAH..assalammualaikum



PEREMPUAN ISLAM:errrrr...wassalam..


#lelaki tu sebenarnya mualaf.. :')

No comments: